enter-article מכשירי ספורט ביתיים - מחירון - פורטל ציוד ספורט הגדול
ציוד ספורט » מאמרים וחדשות » מכשירי ספורט ביתיים - מחירון

מכשירי ספורט ביתיים - מחירון


רבות דובר על מכשירי ספורט לבית, במאמר זה נסקור דוגמאות של מכשירי ספורט שונים שיכולים לשרת אתכם לצורך אימון גופני ביתי


אופנת הכושר לא פסחה, כידוע, גם על בני ישראל. לצד פעילות ספורטיבית עממית, כגון ריצה, הליכה ורכיבה על אופניים, החלו להופיע בשנים האחרונות מתקני ספורט בגנים ציבוריים שמאפשרים למבקרים לערוך אימוני כושר בחינם.

לצד זה כמות הנרשמים למכוני כושר נמצאת בעלייה מתמדת ובשנים האחרונות רבים רוכשים מכשירי ספורט ביתיים למיניהם. לפי הנתונים יש עליה של 25 אחוז ברכישת מכשירים אלו.
 
במאמר זה ננסה להסביר מעט על מכשירי ספורט ביתיים.  את המכשירים ניתן לחלק למספר קטגוריות: מכשירי ספורט חשמליים, מכשירי ספורט ניידים וידנים.  ההבדל טמון כמובן הן בתוצאות והן ביכולת לעבוד עם המכשירים השונים.
 

מכשירי ספורט ביתיים חשמלייםמכשירי ספורט ביתיים
 
הליכונים – במקום לצאת לרוץ ברחוב או בפארק, אתם יכולים לרוץ או ללכת בבית עם הליכון.

להליכונים יש מספר יתרונות על ריצה ברחוב:

א.תוכניות עבודה מגוונות שמאפשרות ריצה בתנאים שונים.

ב. יש אפשרות להאיץ את הקצב במדדים שונים.

ג.להליכונים יש אפשרות לשנות פוזיציה כך ניתן לרוץ הן במישור והן בעליות.

ד.להליכונים יש שעונים באמצעותם אפשר למדוד שריפת קלוריות, משך זמן ריצה, ק"מ ועוד. מחיר הליכונים מתחיל ב-2500.

אופניים – בדומה להליכון, ישנן אופני כושר שמאפשרות לעבוד על שרירי הרגליים, בלי לצאת מהבית. היתרונות דומים לאלה של ההליכונים אך גם החיסרון דומה, במקום לראות נופים ולהינות מרכיבה בשטח, נאלצים לרכב בבית ולראות רק קירות.

כמו הליכון, גם מכשיר זה אידיאלי למי שאין זמן לצאת לאימון בחוץ. מחירו מתחיל ב-500 שקל.

אליפטיקל- מכשיר המשלב אופציות של סקי, הליכה, ריצה, טיפוס ועוד. המכשיר כולל מספר דרגות קושי, מאפשר עבודה על שרירי הרגליים. היתרון הוא הגיוון ורמות הקושי השונות. כמו כן, חלק מהדברים שיש במכשיר לא ניתן לעשות בגנים ציבוריים או ברחוב. מחירו מתחיל ב-2500 שקל.
 

מכשירי ספורט ביתיים ידניים

מתח – מדובר על מתח שנתלה בין קורות הדלת, ומאפשר עבודה על שרירי הגב והידיים. מחירו נע בין 100 ל-200 שקל, תלוי בסוג המתח.
מכשיר בטן- מכשיר נייד לכפיפות בטן. מחירו נע בין 80 ל120 שקל.

טרמפולינה – מלבד טרמפולינה לילדים אותה ניתן לשים בחצר הבית, ישנן טרמפולינות אותן ניתן לשים בחדר, ולקפוץ עליה. היא טובה לשרירי הרגליים, בטן ויציבות הגב.

גודלה 38-40 אינץ ומחירה נע בין 150 ל-300 שקל.

מכשירי חתירה – ישנם שני סוגי מתקני חתירה. הראשון הו סטיפר מגומי שניתן לנייד בקלות ממקום למקום והשני מתקן כבד שבאמצעותו ניתן לבצע תרגילי חתירה. תרגילים אשר טובים לרגליים. מחיר מכשיר נייד הוא 300 שקל ומתקן כבד הוא 3000 שקל.

מכשירים לידיים- מלבד משקולות עליהם נפסח במאמר זה, אנחנו יכולים למצוא מכשירים שונים לעבודה עם ידיים. מדובר בקפיצים ומתחים שונים, שמאפשר עבודה על שרירי יד אחורית וקדמית. בדרך כלל מחירם נע בין 100 ל300 שקל.

מלבד מכשירי ספורט בייתים אלו, אנו יכולים למצוא ציוד ספורט נוסף, כגון שק איגרוף למי שמבקש להתאמן על האגרופים שלו, דילגית לעבודה על זינוק, מזרונים לעבודה נוחה ופיטבול כדור לפילאטיס.

שיהיה לכם אימון נהדר!


עוד באותו נושא

כיצד רוכשים מכשירי ספורט

כיצד רוכשים מכשירי ספורט

למרות שאנחנו מוקפים מכוני כושר ומכשירי ספורט בגנים הציבוריים, אין דבר שגורם לנו לעשות כושר יותר מאשר מכשירי ספורט שעומדים אצלנו בבית...

מכשירי ספורט - עבודה נכונה על שרירי הגוף

מכשירי ספורט - עבודה נכונה על שרירי הגוף

נגמרו התירוצים, אין צורך יותר בהסברים מפותלים, רוכשים מכשירי ספורט לבית ומתחילים לעבוד על הגוף אתם מביטים על עצמכם במראה ותוהים, לאן נעלם...

נעלי ספורט - המדריך השלם

נעלי ספורט - המדריך השלם

עם התפתחות תופעת הריצה העממית וטיולי השטח, נעלי ספורט זכו לגידול עצום במכירות, ומאז הם יצרו ענפים שונים שאיפשרו להם להגדיל את המכירות...

הליכונים - ללכת בבית ולהרגיש במכון כושר

הליכונים - ללכת בבית ולהרגיש במכון כושר

במקום להשקיע במנוי חדר כושר, למה שלא תרכשו לעצמכם הליכון לבית או למשרד? כאן תוכלו לקרוא מה אתם צריכים לדעת לפני הרכישה הליכונים ופתרונות...

אליפטיקל - הפוקנציונליות שבקומפקטיות

אליפטיקל - הפוקנציונליות שבקומפקטיות

בהיעדר זמן לצאת מהבית אל מכון כושר לצורך אימון, מכשירים דוגמאת אליפטיקל, מאפשרים לנו להתאמן בסלון הביתי מכשירי ספורט ביתיים נאלצים לשלב...

string(42) "categoryמכשירי כושר ביתיים"